SELAMAT DATANG KE BLOG RIDAB,TERIMA KASIH KERANA BERKUNJUNG KE BELOG INI

INFO TERKINI RIDAB



RAWATAN ISLAM DARUL BARAKAH (RIDAB) MENAWARKAN PERKHIDMATAN SEPERTI BERIKUT:-
* MEMBUANG SAKA
* MASALAH SANTAU
* MASALAH SIHIR
*ANAK-ANAK DEGIL
* SELUSUH MUDAH BERSALIN DAN LAIN-LAIN LAGI.
SEBARANG PERTANYAAN SILA HUBUNGI
EN.ZUL - 0129526986



RIDAB Boleh Dihubungi:
H/P: 012-9526986
Email : darulbarakah2012@gmail.com
(SMS tidak dilayan)
(rawatan melalui temujanji sahaja)



 photo RAWATAN JAUH_zpsqd3ekysp.jpg

Selasa, 7 Januari 2014

Amalan Merawat Lemah Semangat

Bismillahirrahmanirrahim
Dengan nama ALLAH saya mulakan post. Alamdulillah setelan kita berada 7 hari di tahun 2014, hari ini saya dapat meluangkan masa untuk berkongsi ilmu untuk diamalkan bagi yang memerlukan.Untuk kali ini, simple dan mudah, Saya akan kongsi sebuah amalan untuk merawat diri yang lemah semangat :-

1) Baca surah Al Fatihah sekali
2) Baca Solawat Syifa sekali
3) Baca surah Al Hasyr ayat 21-24 sebanyak 7 kali
In shaa Allah segalanya akan berubah.

13 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Terima ksih

Tanpa Nama berkata...

Saya di sekolah selalu sangat nangis kenapa ye

Tanpa Nama berkata...

Terima kasih

Mixborn123 berkata...

Mihon mengamal kan nya ustaz

Unknown berkata...

Cara untuk kuatkan jati diri dan keyakinan diri ustz. Sy selalu takut dan malu utk bcakap dgn org lbih lgi kalo org yg bru kenal. Adakah ini bole drawat ataupun sy yg brmasalah sbnrny ? Hee

Unknown berkata...

Knp sy selalu takut bila dgr khabar buruk ati yg mcm lemah?

Unknown berkata...

Knp sy selalu takut bila dgr khabar buruk ati yg mcm lemah?

Unknown berkata...

Bc surah al-kahffi ayt ke 19..

Unknown berkata...

Sma la kita princess kechik89..sya pun mcm tu juga...hati berdebar2 mcm mau pengsan

Unknown berkata...

Gimana ya cara nya buat anak saya tenang dan tidak rewel??

Unknown berkata...

Masalah orang pun bila saya tahu ..saya akan lemah ,jantung saya berdegup kencang rasa longlai nak pengsan saya pun nak tau adakah saya sakit atau saya lemah semangat

Unknown berkata...

bila jumpa hantu sy lemah mcm nak pensan,mcm mana nak hilangkan

Unknown berkata...

kalau budak selalu takut ketika waktu malam menjelma macam mana ya...anak saya selalu melarang saya tidur pada malam.hari kerana dia merasa takut..apa perlu saya buat?? macam mana nak pulihkan semangat budak ??

Catat Ulasan

JUMLAH PENGUNJUNG

Free counters!

Jumlah Paparan Halaman

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...